Nasıl Işınlanıyorum ? Işınlanma nasıl yapılır? (Bölüm 1)

 Depresyon ile geçen hayatıma hoşgeldin okuyucum. Belki sıkılacaksın ve gideceksin biliyorum hatta eminim sıkılacağından çünkü kimse kimsenin acılarını okumak istemiyor. Ben bile kendi acılarımı yazmak istemiyorum. Kendime bir dünya kurdum. Hayır yanlış oldu bu söz. Kendimi bambaşka bir evrene ışınladım. Evet ışınlanmayı buldum. Tek koşul delirmekmiş. İnsan delirince her yere ışınlanabiliyormuş. Şimdi biraz da geldiğim bu yerden bahsetmek istiyorum sizlere.

Buraya nasıl geldim bilmiyorum. Bir gün normal bir Dünya zamanında Ağ Teknolojileri dersindeydim. Bir an ayaklarımın yerden kesildiğini ve artık sıra ve masanın olmadığını farkettim, bunlar sadece saniyelik zaman dilimleriydi ve çok hızlı gerçekleşiyordu. Kendime geldiğim an olduğum yerin sınıf değil kedilerle dolu bir orman olduğunu farkettim. Beni farkeden bir kaç kedi hemen yanıma koşturdu ve yerden kalkmama yardım ettikten sonra bana hemen sorular sormaya başladı. Kimdim ? Nereden geliyordum ? ve Nasıl buraya gelebilmiştim? Onlara hikayemi anlattıktan ve geri dönemeyeceğimi anladıktan sonra kalacak bir yer bakınmaya başladım. Hepsinin ağaçların üstünde birer yuvası vardı ve hiç biri benim boyutumda bir insanın kalacağı genişlikte değildi. Aralarında en bilgili olan Bilge Kedi hemen bir ağaç seçmemi ve gereken malzemeleri belirleyip oraya yuva yapmamı önerdi ve biz de şimdi ki yuvamı yapmaya başladık.

Burada bütün evler üçgen şeklinde ve içerisinde iki adet yatak bulunuyormuş. Bende gelenekleri bozmadım ve aynı evin insan için uygun olan modelini yaptık. Başka bir ayrıntı ise bütün kediler beni dostça karşıladı. Benimle yiyeceklerini paylaştılar ve su kaynaklarının yerlerini öğrettiler. Ayrıca hepsi bana bir kitap armağan etti.Bilgisayarımla Dünya evrenine bağlanmanın bir yolunu öğrendim. Buna KediNet diyorlar ve genellikle Dünya üzerinde ki diğer kedilerle konuşmak ve başka evrenlerden sipariş vermek için kullanıyorlar.

Şimdilik herşey çok yolunda. Bol bol uyuyorum ve müzik dinliyorum. Ayrıca bazen beraber kaldığım kedi arkadaşlarım da var. Her ne kadar dillerini pek anlamasam da mırlamaları beni rahatlatıyor ve mutlu ediyor. Sabahları her kedi gibi bende uyuyorum ve akşam için enerji topluyorum. Akşam ise kedilerin yardımıyla yemek pişiriyoruz ve hep beraber MeydanKediEvi'nde yemeklerimizi yiyoruz. Sanırım anlatacaklarım şu an için bu kadar ama Kediler Evreninden daha çok ayrıntıyı sizinle paylaşmaktan mutluluk duyacağım. Kendinize iyi bakın biz sizi çok seviyoruz..

Yorumlar