Ölmeden önce dinlenmesi gereken bir sürü 5 şarkı.



İlk şarkımız Teoman olsun.. Bununda hikayesi şöyle Kaslıböcek ile biz dershane çıkışında müzik dinliyoruz. Bu bana döndü..
  Kaslıböcek: Sen ne dinliyorsun ?
  B: Teoman dinliyorum. 
  Kaslıböcek: Hangi şarkısı böceğim?
  B: Terlemeden Sevişenler'i dinliyorum, çok güzel bir şarkı.
 {Yalnız Kaslıböcek Teoman'ın Ruhun Sarışın şarkısını günde 7412596 defa dinleyen bir insan. :) }
  Kaslıböcek: Ouf o şarkı çok sapıkça ıyy
  B: Sen her gün Ruhun Sarışını dinliyorsun o daha sapık. Hem bu şarkının neresi sapık.
  Kaslıböcek: Tamam sus ya her kelimesinde sevişmek diyor.
  B: :O

  İkinci şarkımız Mor ve Ötesinden..
Benim ne zaman nasıl tanıştık bilmediğim bir arkadaşım var. Ona da Kumral diyorum sürekli.
İşte biz bununla çok kötü şeyler yaşadık, bir gün ikimiz yürürken bir evden bu şarkıyı duyduk ve eve geldiğimizde açtık dinledik. Tam bizi anlatıyordu.. İkimizi..

  Üçüncü Şarkı Ezginin Günlüğünden..
Ben Ankaralıya sırılsıklam aşıkken bir gün sigara içiyor diye sigaraya başladım. Tabi hiç istemedi, kendine zarar vermene izin veremem dedi ama fayda etmedi kısa bir ayrılık yaşadık. O zaman tesadüfen bu şarkı çaldı bir dizide. Bende hemen bir mesaj attım..
 - Sigaramın dumanına sarsam, saklasam seni. Benden başka kimse bilmese.. 
Tabi hemen cevap geldi. Eli telefonda bekliyormuş meğersem
  Ankaralı: Kartanem seni çok seviyorum tamam iç ama az iç olur mu ? Diye..
Tabi ben bu olaydan sonra bu şarkıyı zafer şarkım ilan ettim hala kutsaldır benim için..

 Dördüncü şarkı Sezen Aksudan geliyor..
Ankaralının gözleri böyle su yeşiliydi. Ben yine ayrılmışım ama önemli bir mesele değil. Triplerdeyim, isyanlardayım ve gözlerinden bile vazgeçmişim.. Şarkıyı az çok tahmin eder bunu okuyanlar.

 Beşinci şarkımızda Sıla.

Çok gahpe bir arkadaşım var ona Tost diyorum..
Biz Minik Reis ile ayrıldığımızda duvarıma yazmıştı sözlerinden bir kısmını..
'' Zamanı vakti var derken o gün geldi çattı.'' Direk açtım youtubedan dinledim tam o zaman ki durumumu anlatıyordu.. Bana tek faydası bu şarkı oldu zaten..


Ve belki şarkı değil ama şu sıralar bir radyo programına sardım. Gece yayın saati bitene kadar dinliyorum ve gerçekten muhabbetleri çok hoş dinlenmesi şiddetle önerilir.. Onlar sanki evinizden biri gibi yada yıllardır tanışıyormuşsunuz gibi. Ayrıca siyaset ve din konuları dışında konuyu belirleyebiliyor sohbete katılabiliyoruz.. Dinleyin işte unutmayın herkes dinlesin. Yüzyılın olayı, radyo programı..
 Şimdilik bu kadar..

Yorumlar