Evet o şarkı benim tüm yaralarımı ezbere biliyor

Kırılmadık hiçbir yanım kalmadi artik.
Benim canim acımıyor, benim beynim uyuştu, benim kalbim kurudu.
Sen yanimdan vurdun beni.
Sağım solum kalmadı.
Önümü goremez oldum, ardımda düşmanca iğneler...
Çok yorgunum adam.
 Kollarinda uyumaya geldim be.
Beni öldür diye gelmedim ki hem.
Gelirken zaten ölüyordum ben be adam.
Zaten kırık döküktüm sana gelirken, yaralarimi sar istedim.
Yara ol demedim.
Yeni yara açarken biraz acı istedim bana, kıyama istedim. 


Ben istedikçe sen benden götürdün.
 Ben yalvardıkca sen kendini yücelttin. 
Ben kalmıyorum ama benden geriye birşey kalmıyor. 
Eriyorum ben yavaş yavaş sen görmüyorsun. 
Acıyorum, açılıyor acıyla sardiklarim. 
Yeter be adam ! 
Sende vicdan yok mu hiç. 
Merhametin kalmadı mı? 
Yeter be adam sevdikçe yeter..


Yorumlar